Reklamační řád se vztahuje na online objednávky do 28. února 2023 r.
Vyvíjíme veškeré úsilí, abychom zajistili, že šperky nabízené v yesklenoty.cz a v salónech YES jsou nejvyšší kvality. Pokud podle Vašeho názoru není kvalita šperku plně uspokojivá, prosíme vás, abyste dodržovali následující doporučení. Následující informace jsou výběrem z nejdůležitějších předpisů týkajících se práv a povinností spotřebitele a prodávajícího. Veškeré předpisy týkající se záruky jsou uvedeny v Obchodních podmínkách. Doporučujeme přečíst si detailní informace o záruce.
- Prodávající odpovídá spotřebiteli za zboží prodávané v souladu se záručními podmínkami uvedeným v občanském zákoníku.
- Odpovědnost Prodávajícího vyplývající ze záruky se použije v případě, že došlo k závadě ve zboží před uplynutím dvou let od okamžiku doručení zboží spotřebiteli nebo v případě věci, která byla použita před uplynutím jednoho roku od jeho doručení. Nárok spotřebitele na odstranění vady vyprší po uplynutí jednoho roku ode dne zjištění vady, avšak nejdříve v datech uvedených v předchozí větě.
- V případě zboží s datem vypršení platnosti, které končí po uplynutí dvou let ode dne doručení zásilky spotřebiteli, je prodávající odpovědný za fyzické vady této věci, uvedené před uplynutím této lhůty.
- Fyzickou vadou je neslučitelnost položky prodané se Smlouvou.
- Pokud dojde k fyzické závadě do jednoho roku od doručení zásilky, předpokládá se, že existovala v okamžiku, kdy nebezpečí přešlo na spotřebitele. V případě zjištění závady po uplynutí jednoho roku od okamžiku dodání zásilky povinnost prokázat, že vada v produktu existovala v okamžiku nákupu, spočívá na spotřebiteli.
- Spotřebitel, má-li prodaný předmět vadu, může: učinit prohlášení o požadavku snížit cenu, předložit prohlášení o odstoupení od smlouvy, požádat o výměnu výrobku bez vad, odstranění vady.
- Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy, pokud je vada irelevantní.
- Prodávající doporučuje, pokud je to možné, doplnění popisu nesouladu zboží se smlouvou s reklamovaným zbožím.
- Do 14 (čtrnácti) dnů prodávající odpoví na žádost spotřebitele. V opačném případě se má za to, že prodávající považoval prohlášení nebo požadavek spotřebitele za přiměřené.
- V případě snížení ceny by snížená cena měla zůstat v poměru k ceně vyplývající ze smlouvy, při níž hodnota položky s vadou zůstává na hodnotě položky bez vady.
- Prodávající je povinen vadnou položku nahradit jednou bez vad nebo odstranit vadu v přiměřené době, aniž by spotřebiteli vznikly nadměrné obtíže.
- V případě smluv uzavřených se zákazníky, kteří nejsou zároveň spotřebiteli ve smyslu čl. 221 občanského zákoníku podle čl. 558 odst. 1 občanského zákoníku je ručení Prodávajícího podle záruky vyloučeno.
- Je-li závada u prodávajícího skrytá, vypršení lhůty nevylučuje práva vyplývající ze záruky.
- Adresa reklamace je: YES Biżuteria S.A., ul. Świerzawska 1, 60-321 Poznań, Polska.
- Od 15. února 2016 může spotřebitel používat platformu pro mimosoudní stížnosti a řešení nároků prostřednictvím platformy pro online řešení sporů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení sporů online v oblasti spotřebitelských sporů, kterým se mění nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22 / ES (nařízení o ODR pro spotřebitele).
Za účelem využití další možnosti smírného urovnání sporů týkajících se online nákupů může spotřebitel podat svou stížnost například prostřednictvím online platformy EU ODR, která je k dispozici na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Účelem platformy pro online řešení sporů je umožnit nestranné, mimosoudní, účinné a rychlé řešení sporů na internetu mezi spotřebitelem a podnikatelem, které se týkají smluvních závazků vyplývajících ze smluv o prodeji online nebo smluv o poskytování služeb mezi spotřebiteli žijícími v Unii a podnikateli usazenými v Unii.
Podrobné informace o reklamacích na produkty zakoupené na yesklenoty.cz najdete v Obchodních podmínkách.
Chcete-li přečíst formulář vrácení, klikněte prosím na odkaz.
Pro přečtení formuláře stížnosti prosím klikněte na odkaz.